50 Worst Turkish Songs

50 WORST TURKISH SONGS
1. Gençkan - Kendimi Kontrol Edemiyorum

Kendimi kontrol edemiyorum
Bütün cinler tepemde
Şaka yapmayın dostlarım
Bugun biraz var bende

Nasıl duygu bilseniz
Siz de bir gün delirirsiniz
İnsanlar yabancı
Dünyaya bir görseniz

Kendimi kontrol edemiyorum
Herhalde ben deliyim
Söylerim saçma sözler
Tanınmaz bir haldeyim

2. Ajdar - Kon Kon

Kon kon kon
Kon aşka kon

Don don don
Don aşka don

Seni sevdim en son
Sınava soksan beni on alırım on
On alırım on on on

Aşksız çok ağırdım
Hem de ton ton

Ne milyar yeterdi ne de trilyon
Ne sen taşırdın beni ne kamyon
Seni sevdim tanrıma şükür en son
Hafiflendim uçtum gittim kon kon
Şu kalbim sanki kuş sanki balon
Şu kalbim sanki kuş sanki balon

3. Banu Alkan - Birgün Beni Arzularsan

Bir gün beni arzularsan gel
Tenin kaldi bedenimde
Bir gün beni arzularsan gel
Geceleri bağlar oldum gündüze

Hazların bittiği yerde
Hasret bıraktın gözlerime
Sevgim peşinden koşar oldu
Gözyaşim düştü yüreğimeeee...

Alıstıkça hasretim
Tükenir ümitlerim
Nerdesin (Nerdesin)

Hislerini bırak yolunu bulsun
Sen kötü günlerin en sonusun
Yatağım geceme dar gelir oldu
Uzatma artık gel ne olursun

Hislerini bırak yolunu bulsun
Sen kötü günlerin en sonusun
Yatagım geceme dar gelir oldu
Uzatma artık gel ne olursun

Bir gün beni arzularsan gel
Tenin kaldı bedenimde
Bir gün beni arzularsan gel
Geceleri bağlar oldum gündüze

Hazların bittigi yerde
Hasret bıraktın gözlerime
Sevgim peşinden kosar oldu
Gözyaşim düştü yüreğimeeee...

4. Ajdar - Nane Nane 

Nane nane nane nan na na nane
Nane şekeri, bu ne bahane,
Şahaneyim ben bundan sana ne...

Yıldız düştü gökten,
Yürek yandı birden,

Unutmadın sen de, unutmadı alem...
Nane nane nane nan na na nane 

5. Banu Alkan - Kaldıramazsan Kaldırırlar Gülüm

Karşıdan çapkın bakma öyle
Hadi beni dansa kaldır
Kaldıramazsan kaldırırlar gülüm
Benim yarim mis gibi kokuyor
Anneni bizim eve gönder
Beni sizin evinize aldır
Aldıramazsan aldırırlar canım
Kaldıramazsan kaldırırlar gülüm

 
6. Petek Dinçöz - Bende Kaldı

Bende kaldı gidince,
Birşey koptu içimde.
Gözlerinle süzünce
Sözler kaldı dilimde.

Dilde yandı,bende yandı..
Çık gel yolu biliyorsun.
Sen çok ayıp ediyorsun.
Seni unutamıyorum,
Biliyor musun?

Hep yalan söyleyince,
Bu günler oldu dünler.
Anladım dönmeyince
Sende kaldı,bende kaldı,dünde saklı o günler.

Sen yalandan sevince,
Ayrılmak düştü bize.
Ağladım dönmeyince
Evde kaldı,yerde kaldı, tozlu saklı resimler.

Sende kaldı,bende kaldı,dünde saklı o günler.

7. Petek Dinçöz - Okşa

Elimi tut
Gözüme bak
Ben aşığım arkadaş

Saçimi tut
Okşa Okşa Okşa Okşa
Seviyorum dedim
Sevilmedim
Ölüyorum dedim Üzülmedin
Önünde diz çöksem
Bana bunlar boş iş dedin

Dürüst ol
Yüzüme bak
Askını tanı arkadas
Akıllı ol
Aklımı al
Elimi tut
Okşa Okşa Okşa Okşa
Seviyorum dedim
Sevilmedim
Ölüyorum dedim
Üzülmedin
Önünde diz çöksem
Bana bunlar
Boş iş dedin 

8. Banu Alkan - Orkide 

Ateşli dudaklarını
Öpmeyi öyle özledim
Öpen o gül dudaklarını
Deliler gibi özledim

O ipek tenini özledim
Beyaz orkideler arasında
Seninle sevişmeyi
Özledim aaah sevgilim

Beyaz beyaz orkidem
Delimiyim sanki ben
Aşkından alev alev
Yanıyorum orkidem

Sevgilim sen benimsin
Yüreğimin tek eşisin
Ömür boyu yanarak aşkın
Ruhumun ateşisin

Dokun öp bu tende
Alevi affedilir
Bebeğim geceler boyu
Sevişmek bana az gelir

Beyaz beyaz orkidem
Delimiyim sanki ben
Aşkından alev alev
Yanıyorum orkidem
 

9. Mustafa Topaloğlu - Gerizekalı Sevgilim

Sende biraz akıl olsa beni severdin
Düşünce ve mantık olsa sen de severdin
Sevilecek insan bendim neden sevmedin

Gerizekalı sevgilim benim
Gerizekalı sevgilim benim

Güzelliğin dile düştü şaşırttı seni
Bilmem kime inandın terkettn beni
Söyle bana benin kadar kim sevdi seni

Gerizekalı sevgilim benim
Gerizekalı sevgilim benim

Sende biraz duygu olsa beni severdin
Düşünce ve mantık olsa sen de severdin
Güzelliğin birgün biter neye güvendin

Gerizekalı sevgilim benim
Gerizekalı sevgilim benim

10. Faruk K - Honki Ponki

Demedim demedim bir şey demedim
Derdimi kimseye söylemedim
Eredem teredim herşey meredim
Keltimi şerlere çelteledim

Çok gerilince sinirlerim
Tutamam çenimi söylenirim
Kulağı vardır şşşşt heryerin
Zararı küpüne sirkenin

Honki ponki toni nok
Çalona bimbo bori rok
Muşi muşi hubobo kozi zok
Çiki çiki şayne tiki tak tok

Hiçbir anlamı yok bu sözlerin
Sadece rahatlamak için söyledim
Sende mi öğrendin aferin
Haydi gel beraber söyleyelim

11. Ozan - Hello
12. Salim - Alo
13. Aydın Aydın - Kuzuların Sesi Meeeeeee..
14. Banu Alkan - Neremi Neremi
15. Ümit Besen - I Love You
16. Mustafa Topaloğlu - Canım
17. Çetin Alp - Opera
18. Mustafa Topaloğlu - Taktım
19. Hilal Cebeci - İpe İpe
20. Mustafa Topaloğlu - Abu Çi Çi 
21. Güçlü Soydemir - Onbeş Kişiye Saldırdım
22. Gürkan - Hey Barmen Bana Bir Bira 
23. İsmail YK - Kudur Baby
24. Emrah - Tırlamışım
25. Petek Dinçöz - Foolish Casanova
26. Burak Kut - Komple  
27. Hakan Peker - Hey Corc Versene Borç
28. İsmail YK - Şapur Şupur
29. Barbaros Hayrettin - Ben Sizin Babanızım
30. Küçük İbo - Helvan Yerim
31. Mahmut Tuncer - Bakkal Amca
32.Yonca Evcimik - Abone 
33. Hakan Peker - Camdan Cama
34. Mustafa Topaloğlu - Felsefe Yapma
35. Ceylan - Şantaj Montaj
36. İsmail YK - Facebook
37. Burhan Çaçan - Liseli
38. Gülseren - Rimi Rimi Ley
39. Sisi - Pijama Terlik
40. Ve Volkan - Ananı Niyolay
41. Rüya Ersavcı - İstemiyorum Baba 
42. Selçuk Ural - Serseriyim
43. Mahsun Kırmızıgül - Dinle
44. Çelik - Dongi Dongi
45. İzzet Altınmeşe - Tappo Rappo
 46. Nihat Doğan - Kırdın Kalbimi
47. Ayşe Hatun Önal - Çeksene Elini
48. Cankan - Yaranamadım

 

49. Hüseyin Turan - Acayip Hayvanlara Benzirsen
50. Çelik - Ateşteyim

Honorable Mention

Hande Yener - Bodrum
Sertab Erener - Rengarenk
Serdar Ortaç - Sor
Soner Sarıkabadayı - Sadem

free counters